AŽD je významným českým dodavatelem a výrobcem zabezpečovací, telekomunikační, informační a automatizační techniky. Jako dodavatel telematických řešení pro silniční dopravu zajišťuje komplexní činnost (dopravní studie, projektová činnost, administrace dotačních titulů, realizace, servisní činnost) pro městskou a meziměstskou dopravu, pro dopravu v tunelech a pro veřejné osvětlení.
Od roku 1991, co působíme v této oblasti se dá říci, že na každém semaforu, na každé křižovatce, v každém tunelu, na každé optické nebo metalické trase v městě Brně je kus naší práce.
Yunex Traffic je globálním lídrem v oblasti inteligentních dopravních systémů, který nabízí nadčasové a komplexní portfolio zahrnující řešení pro řízení dopravy ve městech, na dálnicích a v tunelech. Naším cílem je bezpečnější, efektivnější a udržitelnější mobilita osob a věcí. Společnost Yunex Traffic vyvíjí inovativní ekosystémy a technologická řešení pro inteligentní dopravní infrastrukturu s využitím modelovacích nástrojů, umělé inteligence a kooperativních systémů. Kombinujeme svobodu pohybu s omezeným prostorem, autonomii s bezpečností, klimatické cíle s tvorbou hodnot pro vyšší kvalitu života. Yunex Traffic má 3100 zaměstnanců v 58 zemích světa. Velká část vývojového oddělení Yunex Traffic se nachází v Brně. Naše řešení inteligentní mobility jsou v současné době používána ve městech v ČR (např. Praha, Brno, Plzeň) i téměř po celém světě.
Společnost VDT Technology a.s. je českou společností, která je díky partnerství
s předními světovými dodavateli řešení
a služeb významným lokálním partnerem se silným zázemím a týmem zkušených odborníků...
Jsme stavební společnost. Která od roku 1998 provádí sanace betonových konstrukcí, mostní a dopravní stavby na území celé ČR.
Stavební společnost ZEMAKO, s.r.o. je ryze česká společnost, která se od počátku své činnosti specializuje na inženýrské a dopravní stavby. Máme certifikovaný systém managementu kvality podle norem ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Můžeme vám nabídnout široké spektrum našich služeb.
PZK BRNO a.s. vznikla transformací původní firmy, kterou Ing. Jan Kratochvil, CSc. založil v roce 1991. Společnost profituje z mnohaleté praxe svých zaměstnanců v projektových, vývojových a výzkumných útvarech, předních tuzemských podniků s elektrotechnickým a strojírenským zaměřením.
- Zabezpečujeme dodávky vybraných elektrotechnických materiálů, které nachází své uplatnění v oblasti drážního průmyslu, telekomunikací, průmyslové automatizace, výroby elektrických točivých strojů, energetiky a automotive.
- Vyrábíme dílce a sestavy pro odvětví energetiky a dalších náročných průmyslových aplikací.
- V našich špičkově vybavených laboratořích testujeme magnetické, korozní a mechanické chování materiálů v rámci výstupní kontroly i během vývoje nových aplikací.
- Asistujeme při vývoji nových produktů, pomáháme hledat nejefektivnější řešení. Prototypujeme vaše nové myšlenky.
Rekonstrukce Barrandovského mostu – DI činnost z pohledu správce
Ing. Michal Peterka, TSK hl. m. Prahy, a.s.
Rekonstrukce Barrandovského mostu – DIO na SSZ
Ing. Tomáš Havlíček, Ph.D., ČVUT v Praze, Fakulta stavební, katedra silničních staveb
Využití dopravních modelů při realizaci Západní části městského okruhu v Plzni
Ing. Jan Martolos, Ph.D., EDIP s.r.o., Ing. Daniel Beran, RoadTwin s.r.o.
Aktuální stav přípravy železničního uzlu Brno a nového hlavního nádraží
prof. Ing. arch. Michal Sedláček, středisko projektové přípravy Brněnské komunikace a.s.
Aréna Brno – výstavba Multifunkční haly v Brně
Ing. Luděk Borový, Brněnské komunikace a.s.
Rekonstrukce Vítězného náměstí z dopravně-inženýrského pohledu
Ing. Michal Uhlík, Ph.D., ČVUT v Praze Fakulta stavební, katedra silničních staveb
Systém pro monitorování kvality a kalibrace městských dopravních modelů
IIng. Daniel Beran, Tomáš Andrš – RoadTwin s.r.o., Karel Jedlička Katedra geomatiky FAV ZČU
Vliv realizace staveb na základní model MHD
Petr Chudáček, Dopravní podnik města Brna a.s.
Lanová dráha Pisárky - Kampus
Ing. Ivan Sedláček, Dopravní podnik města Brna a.s.
Tram-Train Szeged – Hódmezővásarhely
Ing. Viliam Šestina , Slovenská vedeckotechnická spoločnosť dopravy
Rýchlostná cesta R2 Šaca- Košické Oľšany, II úsek – dopad na okolitú cestnú sieť
Ing. Ľuboš Kormaník EMBA, hlavný inžinier stavby
Dopady dostavby D4 na dopravnú obsluhu hl. m. SR Bratislavy
Ing. Dr. Milan Skýva Slovenská parkovacia asociácia
Aplikace nekonvekčních úprav za účelem zvýšení kapacity kritických křižovatek na hlavních komunikacích v městském prostředí
Petr Neuwirth, Radim Striegler, Eva Kvašňovská, Lucie Vyskočilová, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i.
Vplyv prestavby železničného uzla Žilina na dopravnoinžinierske opatrenia v meste
Ing. Marek Drličiak, PhD., prof. Ing. Ján Čelko, PhD, Žilinská univerzita v Žilině, Stavebná fakulta, Katedra cestného a environmentálneho inžinierstva,
Možnosti zapojenia železnice do MHD v Bratislave
Ing. Bronislav Weigl , Slovenská vedeckotechnická spoločnosť
Ako rozvíjať Nosný systém MHD v Bratislave – prečo sa to nedarí?
Prof. Ing. Tibor Schlosser, CSc, Katedra dopravných stavieb, SvF, STU v Bratislave
Sú cyklotrasy strategické stavby?
Ing. Jakub Takács, PhD. , prof. Ing. Tibor Schlosser, CSc., Katedra dopravných stavieb, SvF, STU v Bratislave
Česká silniční společnost z.s. je dobrovolná, odborná a nezávislá organizace inženýrů, techniků, studentů, dělníků a ostatních odborníků silničního hospodářství s působností na území Čech, Moravy a Slezska.
Společnost Brněnské komunikace a.s. poskytujeme profesionální služby pro statutární město Brno i veřejnost.
Vizí společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. (dále jen DPMB) je zvyšování kvality MHD, udržení pozice DPMB v rámci Integrovaného
dopravního systému Jihomoravského kraje a nabídka pro veřejnost
přitažlivé hromadné dopravy na úrovni Evropské unie.
Slovenská cestná spoločnosť (SCS) pôsobí ako odborné, stavovské,
nepolitické a neziskové zduženie fyzických a právnických osôb v oblasti
cestného hospodárstva a cestného staviteľstva.